Politica de achiziționare a cursurilor online
Euro-Training.ro pune la dispoziție utilizatorilor achiziționarea de cursuri acreditate de Ministerul Muncii și Ministerul Educației sau în regim de cursuri de formare continuă certificate de furnizor. Tarifele și specificațiile cu privire la eligibilitatea participării sunt afișate pe pagina fiecărui curs prezent pe pagina de website https://www.euro-training.ro.
Cursurile și pachetele propuse vin cu o serie de beneficii și condiții care sunt trecute pe pagina de website https://euro-training.ro/termeni-conditii-generale/ iar condițiile financiare pe pagina fiecărui curs în parte. Utilizatorii au dreptul sa aleagă oricare pachet prezentat pentru a le achiziționa cu plata prin card bancar dar și cu plata ulterioară prin ordin de plată. Pachetele de servicii sunt puse la dispoziția utilizatorilor la adresa website-ului https://www.euro-training.ro și pot fi achiziționate prin lansarea unei comenzi.
Pachetele de servicii de formare profesională reprezintă un tot unitar, ele nu pot fi comandate sau achiziționate parțial.
Utilizatorul va accesa secțiunea paginii de plată și va opta pentru unul sau unele dintre pachetele de servicii de formare profesională:
a) participarea certificată cu plata cu cardul online prin intermediul procesatorului de plăți agreat de către Euro-Training.ro
b) participare certificată cu plată prin ordin de plată sau transfer bancar.
După efectuarea plății, utilizatorul va primi din partea Euro-Training.ro un mesaj de confirmare prin e-mail. De la momentul primirii mesajului de confirmare a comenzii, în maxim 48 de ore beneficiarul va primi un document fiscal (factură fiscală) care conține toate specificațiile cu privire la serviciile de formare profesionale achiziționate.
În cazul în care detaliile serviciilor nu sunt afișate corect în factura fiscală, beneficiarul are obligația de a notifica Euro-Training.ro pe adresa de e-mail: office@euro-training.ro.
Politica de livrare a serviciilor achiziționate sau comandate
Datorită specificității activității de formare, serviciile sunt exclusiv oferite online prin intermediul platformelor online de videoconferință decise de Euro-Training.ro pentru fiecare curs în parte ex. ZOOM (disponibilă gratuit pe website-ul https://www.zoom.us), Google Meet, Microsoft Teams.
Obligații Euro-Training.ro
a) organizeze instruirea cursanților conform datelor afișate pe site-ul https://www.euro-training.ro,
b) să livreze în timp util materialele conținute în pachetele de curs. În funcție de condițiile concrete de execuție materialele de curs pot fi livrate și în tranșe
c) să păstreze confidențialitatea asupra informațiilor/datelor trimise de cursanți pentru înscriere, lucrărilor/aplicațiilor prezentate pe parcursul cursului, precum și asupra notelor acestora la lucrări și examen,
d) să ofere condiții tehnice și materiale de organizare a cursului: sala virtuală de curs, informații clare cu privire la derularea sesiunilor de training,
e) în situația excepțională în care cursul nu se va desfășura în datele stabilite la momentul înscrierii, Euro-Training.ro se obligă să anunțe persoanelor înscrise noile date de desfășurare ale cursului și va garanta un loc în cadrul noii sesiuni sau, la cererea expresă, va restitui integral contravaloarea cursului în termen de 20 de zile calendaristice,
f) să notifice orice modificare survenită în graficul derulării programelor de perfecționare
Obligații Client
a) să înțeleagă că plata serviciilor reprezintă o solicitare fermă și că nu există posibilitatea de retur ci doar de amânare / reprogramare,
b) să verifice din timp dacă toate actele necesare înscrierii au fost luate în evidență și înregistrate de Euro-Training.ro până la data limită pentru înscriere,
c) să se informeze din timp asupra datei de începere a cursului și a locului de desfășurare,
d) să verifice adresa de e-mail comunicată prin formularul de înscriere completat online https://www.euro-training.ro,
e) să înțeleagă că Euro-Training.ro nu se face responsabil pentru neverificarea de client a emailului sau a informațiilor puse la dispoziția clientului pe website-ul https://www.euro-training.ro,
f) să înteleagă că modificarea unui formator/lector/invitat nu reprezintă o modificare substanțială a derulării contractului,
g) să ridice personal certificatul de absolvire sau printr-un împuternicit de la sediul Smart Digital SRL din Loc. Valea Lupului, Jud. Iasi, Fundac Emil Racovita, nr. 3, Bl. C2, Ap. 13, de luni pana vineri (exceptând sărbătorile legale), în intervalul orar 09:30 – 11:30. Împuternicitul va trebui să dețină și să prezinte o Procură Notarială cu privire la ridicarea certificatului. Nu sunt acceptate copii sau documente printate color. O altă variantă pentru ridicarea Certificatului o constituie solicitarea livrării prin curierat securizat. Pentru această modalitate, vă îndrumăm să urmați pașii menționați de asemenea în e-mailul pe care îl veți primi când certificatul va fi emis.
Politica de anulare / retur a serviciilor achiziționate și plătite prin ordin de plată sau prin card bancar
Euro-Training.ro nu este obligat și nu va restitui nici unui client contravaloarea pachetului dacă acesta a fost achiziționat cu succes în urma unei înscrieri prin platforma https://www.euro-training.ro, deoarece serviciul este considerat un serviciu intelectual 100% activ spre avantajul clientului și conține un discount acordat tocmai pentru asumarea participării.
În situația în care clientul care a achiziționat prin plata a unui serviciu de formare profesională la care din motive obiective nu poate participa, Euro-Training.ro va putea să reprogrameze participarea la o sesiune viitoare și va percepe un cost suplimentar. Prezenta prevedere se extinde asupra taxei de reprogramare a unui examen aferent unei sesiuni de formare profesională menționată în termeni și condițiile parte din contractul individual de formare profesională.
În situația excepțională, din vina exclusivă a furnizorului, în care cursul nu se va desfășura în datele stabilite la momentul înscrierii, Euro-Training.ro se obligă să restituie integral contravaloarea cursului în urma unei solicitări exprese formulate din partea clientului prin e-mail: office@euro-training.ro în termen de 20 de zile calendaristice.
Clienții au dreptul de a contesta serviciile din factura emisă de platforma https://www.euro-training.ro în termen de 24 ore, iar Euro-Training.ro va analiza situația și va prezenta clientului un punct de vedere. Daca se dovedește contestația ca fiind admisibilă va returna sumele achitate în termen de 20 de zile calendaristice.
Ai nevoie de ajutor?
Contactează-ne la office@euro-training.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.